3/28/2015

Typowa nuda

Dobija w niektore dni a zwlaszcza przy zlej pogodzie.
Rano budzę się - jest pięknie, słoneczko swieci, zero chmur, a po poludniu - deszcz, wiatr i wielki spadek temperatury. Powoli zaczyna mnie to denerwowac.. nic nie można sobie zaplanować. Wyjścia na dwór również stają się bezsensowne. Chcę już lato! Wczoraj gdy wróciłem ze szkoły usiadłem przed laptopem i pomyślalem ze napisze posta o tym, co robię podczas nudy :)
Często spotka mnie pytanie, co robić zeby sie nie nudzić, moze wlasnie teraz uda mi się na nie odpowiedziec :) 

 Słuchanie muzyki oraz taniec.
Często włączam sobie filmiki na youtubie i uczę się róznych choreografii..oczywiscie ciezko jest wszystko ogarnąć z ekranu ale jakos trzeba sie rozwijac, poniewaz sama szkola taneczna moze nie wystarczac :) Muzyka relaksuje, najlepiej mi się słucha przez słuchawki..
nikt mi nie zakłóca oraz można się odłączyć na chwilę od całej rzeczywistości.
(przykładowy duet, którego z łatwością można się nauczyć)



Blogowanie.
Ta sprawa jest chyba oczywista, może własnie wtedy uda nam się napisac cos ciekawego
albo sporządzić dawno planowaną notkę. Najbardziej zadowala liczba statystyk po wrzuceniu
 czegos nowego i nowe komentarze oczekujace modernizacji :)


Fotografowanie.
Jak już niektórzy odwiedzali mojego bloga Selected Captures to pewnie wiedzą, że jest to moją jedną z pasji. Staram się, aby zdjecia były ciekawe i pokazywały cały charakter osoby.. ogólnie jestem zwolennikiem portretów. Zdjecia ludzi przykuwaja oko, czasami patrzac na czyjąś galerię sami myslimy sobie "chcialbym/chcialabym miec takie zdjecie". Tak wiec nawet w domu szukam podczas "zamuły" kwiatów, lub przedmiotów codziennego uzytku, które mozna sfotografować.. Często tez wybieram sie wtedy na dwor.



Dziekuje za tak wielką liczbe odwiedzin, pierwszy tysiąc za nami <3
Ilość obserwatorów i komentarzy stale rosnie, co bardzo mnie motywuje do dalszego blogowania.
Zapraszam na mojego instagram'a! Pozdrawiam, buziaki.

16 komentarzy:

  1. Moją metodą na nudę jest książka- niestety mam mało czasu na takie beztroskie nic nie robienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, ja czasami coś czytam.. ale to rzadko :)

      Usuń
  2. świetne sposoby na nudę :D
    gratuluję tylu wyświetleń ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sposobów na nudę jest właściwie nieskończenie wiele, ale każdy indywidualnie musi dobrać sobie zajęcia tak, by dały mu one satysfakcję :) Do moich sposobów na nudę głównie zaliczam książki i seriale, ale bardzo rzadko się nudzę :)
    http://ksiezycova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie ja zaprezentowałem swoje indywidualne :) Seriale rowniez dobra sprawa!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Świetny post, Twoje zdjęcia są cudowne! :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten duet! Już nie mogę sie doczekać kiedy będziemy dens :) 💕
    http://patt-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sposobów na nudę nie brakuje,ale czasem lubię sobie tak posiedzieć i nic nie robić haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi czasami niestety brakuje…albo to lenistwo :)

      Usuń
  7. Najlepszym sposobem na nudę, jeśli tylko pogoda dopisuje, jest jazda na rowerze ^^

    Mój Blog - Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  8. też teraz się nudzimy haha!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia!
    Również w nudne czy deszczowe dni, lubię potańczyć czy pośpiewać :)

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz = motywację :)