3/18/2015

Blogowanie

Hej, dzisiejszy post będzie o atmosferze podczas powstawania nowej notki.
Jestem ciekawy jak jest u was, czy siadacie przed laptopem przy kawie / herbacie,
 czy po prostu bez niczego piszecie na szybko post i wrzucacie fotki :)
Ja osobiście, zanim zacznę coś przygotowywać szukam pasujących do posta zdjęć. 
Gdy znajdę jakieś fajne ujęcia, wtedy myślę nad tematem, który ma jakieś powiązanie z fotką.
Staram się aby każdy post był pisany "na lajcie" i moimi słowami a nie typowo "naukowymi" :)
Trochę dziwnie to brzmi, ale prawdą jest, że niektórzy na blogu używają specjalnie słów, 
których na żywo w normalnej rozmowie nie stosują, ponieważ nawet nie znają ich znaczenia.
Przy okazji, cały czas staram się udoskonalić mojego bloga. Chciałbym żebyście napisali mi co wam przeszkadza i co byście zmienili, usunęli albo dodali! :) Liczę na waszą kreatywność. 
Cieszę się, że w ciągu tak naprawdę 3 dni przybyło was ponad 20 i pojawiło się tyle komentarzy :) Coś świetnego wejść na bloggera i zobaczyć, że 5 komentarzy czeka na dodanie…
a kilka minut wcześniej nic nie było!!
Na koniec - zdjęcia, które zrobiłem właśnie podczas pisania. Cukierki (są świetne! polecam) i kawa -  dwie rzeczy, które są mi bardzo potrzebne podczas tworzenia posta. 
Bez napoju i czegoś słodkiego trudniej mi się pisze i brakuje chęci :)
Zapraszam na instagram'a - widget po prawej stronie! 
Mam nadzieję, że uda mi się rozkręcić tego bloga, życzcie mi powodzenia!


zdjęcia mojego autorstwa :) - jak każde!

19 komentarzy:

  1. Mi pomysł na nowy post przychodzi do głowy zazwyczaj późnym wieczorem albo nawet w nocy :D Niestety gdy się budzę czasami mam kompletną pustkę w głowie i przez długi czas muszę sobie przypominać daną myśl :/ Wpadłam na ig i bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)
    ---> http://wiktoria-wolna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również bardzo się ciesze kiedy widze przybywające komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę w opisie, że masz obiektyw 40mm - jak się sprawuje? Wskażesz mi fotografie nim wykonane? :-)
    A co do postów to po prostu wrzucam zdjęcia, które pokazują cząstkę mnie, ze spacerów, sesji, zdjecia mojej osoby albo moje arty i diy. Gdy piszę, a piszę zazwyczaj gdy jestem smutna. Z moich wierszy aż wylewa się smutek, wszystko składa się z wielu czynników ;-)
    Pozdrawiam, sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 40-stka jest swietna jezeli chodzi o portrety, gdy chcę pokazać całą sylwetkę modelki niestety bokeh bardzo słabnie…. fotografie mozesz znależć na moim blogu fotograficznym selectedcaptures.blogspot.com . Pozdrawiam i zapraszam czesciej ;)

      Usuń
  4. Heh... gdy ja zaczynam pisać w ogole robić to jest dłuuuggaaa droga ;D
    przygotowanie stylizacji, zrobienie zdjęc, przerobienie ich :D i tak dalej... dlugo moze tak jak by zliczyć całość to wychodzi na bank okolo 4h ;)
    Ale warto !! Zdjęcia mega a cukierki potwierdzam SMACZNE :D !!
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam łatwiej :) Ale u Ciebie jest naprawdę świetnie więc nie ma czego załować. :D
      Dziekuje bardzo.

      Usuń
  5. Fajny post ;)
    Zapowiada się fajny blog. Obserwuję :)
    Pozdrawiam. http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie mam żadnych zastrzeżeń co do Twojego bloga a poza tym nie czytelnicy powinni kreować jego wygląd tylko sam autor bo jak wiadomo Twój blog reprezentuje Twoją osobę. Poza tym bardzo podoba mi się to jak piszesz, przejrzystość i zdjęcia jakie wstawiasz. Miło jest wiedzieć, że są także dobrzy blogerzy płci męskiej. Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów Twego bloga i zapraszam z miłą chęcią do mnie:
    http://ksiezycova.blogspot.com/

    Ps. Ja również nie jestem w stanie skleić posta bez ulubionej kawy lub herbaty i czegoś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to racja ze ja sam powinienem decydować ale chcę też, aby miło się odwiedzało czytelnikom mojego bloga :) Dziekuje jest mi niezmiernie miło :D Ja rowniez zaobserwuje.

      Usuń
  7. Jak ja zacznę pisać i kończę pisanie i myślę "OK" publikuję, to mam nową myśl i piszę nowy post i tak w kółko :D Baaaaardzo fajny blog ;*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zwykle długo wcześniej myślę na tematem postu. Później piszę do niego tekst,a na końcu uzupełniam go zdjęciami i publikuję :)
    Prześliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja właśnie dodałam kilka godzin temu post o tym jak tworzę nowe notki hahah ^^,
    bardzo ładne zdjęcia :D
    nie pozostaje mi nic innego jak zaobserwować :3
    pozdrawiam ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazwyczaj wymyślam tematy, gdy jadę do szkoły albo z niej wracam. Gdy leżę wieczorem i już mam zasypiać, to też często coś mi wpadnie do głowy.
    Stworzyłam sobie zeszyt w którym zapisuję wszystkie pomysły, później jest o wiele łatwiej!
    Robię zdjęcia, nie zawsze pasujące do postu. Oczywiste, że nie dodam posta o kościele i nie dodam jakiej maskary używam, hahaha. Robię wszystko tak, żeby do siebie pasowało i na pewno nie zajmuję mi to godzinki, czy tam dwóch.
    Masz świetnego bloga i z miłą chęcią go zaobserwuję!

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najlepiej pisze się posy gdy wcześniej mam je gdzieś chociaż trochę rozpisane na jakieś kartce :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Artistic-yummy photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz = motywację :)