3/16/2015

Bóg nie umarł

Dziś z całą klasą poszliśmy do kina na film Harolda Cronk'a  pt. "Bóg nie umarł".
Jest to amerykański dramat, poruszający ważny temat. Josh ( student pierwszego roku ) sprzeciwia się poglądom swojego profesora ateisty - wykładowcy filozofii. Aby zaliczyć kurs musi udowodnić całej grupie, że Bóg nie umarł i istnieje. Nie jest to łatwe zadanie gdyż prof. Radisson broni swojego zdania i nie uwzględnia innego. Nie pozwala wmawiać sobie, że nie ma racji! 


Nie chcę wam przedstawiać całej akcji, ponieważ wolałbym abyście sami poszli do kina i obejrzeli film. Mogę tylko zdradzić, że profesor na koniec ulegnie swojemu uczniowi i zginie w wypadku. Jego wiara ateistyczna spowodowana była śmiercią najbliższych. 
W filmie ukazała się też postać blogerki która prowadziła wywiady ze sławnymi ludźmi. Była bardzo wpływową osobą. Niestety dowiedziała się, że umiera - ma raka..
Koniecznie wybierzcie się do kina! 






Dziękuję bardzo za tyle odwiedzin i komentarzy w ciągu jednego dnia :) Jest mi bardzo miło!
Komentarze motywują!

28 komentarzy:

  1. Widzialam ten film w szkole, urzekl mnie jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Film wydaje się interesujący. Muszę się na niego wybrać!
    Zapraszam do mnie :) http://carolynblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tego filmu nie widziałam, ale planuję go obejrzeć :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłeś mnie :) Wpiszę ten film na moją kupkę wstydu :P
    Zapraszam: http://lordsofthegaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa recenzja. Muszę obejrzeć ten film :) Coś dla mnie.

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/03/historia-internetowej-przyjazni.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna recenzja, jednak film chyba nie dla mnie ;)
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i daj znać w komentarzu.
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja, naprawdę zachęca do obejrzenia filmu. Film wydaje się być ciekawy, jednak pewnie nie będę miała okazji obejrzeć go w kinie z powodu braku czasu ;/ Pozostaje mi jedynie czekać, aż pojawi się on w internecie, a wtedy na pewno go obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, mysle ze niedlugo bedzie dostepny w internecie ;)

      Usuń
  8. Nigdy o filmie nie slyszalam, jednak z miłą chęcią go obejrzę.
    Zapraszamy do siebie www.me-kwiatoners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś obiło mi się o uszy o tym filmie, jednak nigdy nie mam czasu go zobaczyć.
    Może kiedyś do niego zajrzę :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/red-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super recenzja !
    fashion-by-agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaraz zabieram się do obejrzenia tego filmu! ;)
    http://ksiezycova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mysle, ze wybiore sie na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Recenzja bardzo mi się podoba i na prawdę zachęciła na mnie do obejrzenia filmu :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pierwszy raz na twoim blogu i naprawdę bardzo mi się spodobał. Jest przejrzysty , a posty są tematyczne. Filmu nie oglądałam, ale twój post mnie naprawdę zachęcił. Na pewno obejrzę! Czekam na nowy post! :)
    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Filmu nie ogladałam ale po tytule i krotkim opisie już zapowiada sie ciekawie. Bede czaic sie w intermnecie, a jak pojawi sie na jakiejkolwiek stronie od razu obejrze! Ostatnio moja wiara zaczela slabnac wiec przyda mi sie obejrzenie :)
    Moglabym cie prosic o poklikanie u mnie w linki? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego swiata fotografii :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze okazji obejrzeć tego filmu. Wydaje się być ciekawy :)

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. o bardzo chetnie obejrze :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zamiar wybrać się do kina na ten film :D
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/03/dresslink-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy wpis, niestety filmu nie ogladalysmy ale chętnie obejrzymy ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Film nie należy do mojego ulubionego gatunku. Nie przepadam za kinem dotyczący Boga ale o gustach się nie dyskutuje xd

    Świat widziany przez ekscentryka : www.zazul-kingdom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Film oglądałam jeszcze zanim pojawił się kinach. Uwielbiam go. :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy blog. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obejrzę go pewnie jak pojawi się w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny film ! pokazuje, że ludzie w dzisiejszym czasie nie czują się odpowiedzialni za to by bronić Boga przed tymi którzy go obrażają ! cudooowny tylko śmierć profesora była... no mogłoby jej nie być, mógł jeszcze spotkać się z tą swoją dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz = motywację :)