3/24/2015

New York

LECĘ DO NOWEGO JORKU !

Tak właśnie się cieszyłem po wyjściu z ambasady Stanów Zjednoczonych.
Pamiętam do dziś słowa ambasadora "wiza została państwu przyznana"!:)
Po odbiorze paszportów z wbitą wizą pojechaliśmy na lotnisko kupić bilety.
9 godzin lotu strasznie mnie umęczyło, na szczęście oglądałem sobie filmy więc czas w miarę szybko leciał.
Po dotarciu do domu ( New Britain Connecticut ) był już późny wieczór. 
Poszedłem spać ok. 24 a obudziłem się wyspany o 4 - organizm nie zdążył się przestawić o 6h hah :)
Spędziłem tam 2 miesiące, moje najlepsze miesiące.
Najciekawszym doświadczeniem był pobyt w Nowym Jorku, który właśnie chcę opisać w tym poście.

Pełno ludzi, turystów, taksówek i handlarzy sprzedających wszystko co się da.
Zaparkowaliśmy pod jakimś blokiem z widokiem na Statuę Wolności.
Szliśmy prawie 3km brzegiem do turystycznego statku, który kursował co 20 minut, po dopłynięciu można było obejść Statuę dookoła i kupić jakieś pamiątki.
( zdjęcia mojego autorstwa - zakaz kopiowania itd. bez mojej zgody )


Każdy pewnie wie, że po World Trade Center zbudowano pamiątkowy wieżowiec Freedom Tower.
Niestety był on dopiero co dokończony i przechodząc obok niego nie miałem pojęcia,
że to właśnie to miejsce! Bardzo żałuję, że nie podszedłem bliżej i nie zrobiłem więcej fotek..


Następnie udaliśmy się bliżej głównych "atrakcji" Nowego Jorku.
Przechodząc ulicami postanowiliśmy wjechać na szczyt Empire State Building.
Ogromny piękny budynek, a widoki jeszcze lepsze!




Na koniec już nie zanudzając pokażę wam jeszcze kawałek Time Square.


OGÓŁEM

Nowy Jork to piękne miasto, które każdy powinien zobaczyć!
Jest to niestety nie możliwe, dlatego też chciałem zrobić taki post.
Początkowo miałem opowiedzieć o całych wakacjach, ale nie mam za dużo zdjęć
oraz mogłoby to być też bardzo nudne i długie.
Więcej fotek wrzucałem na mojego bloga fotograficznego  - serdecznie zapraszam
Bardzo żałuję, że nie robiłem "milion" zdjęć i nie nagrywałem filmików.
Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się tam polecieć.. w końcu warto, póki jeszcze mam wizę.
Zapraszam do komentowania + na mojego instagrama! :)

20 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takie wyprawy do NY, też mi się marzy tam polecieć! wszystko w swoim czasie. Zdjęcia są ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę bardzo! Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bylam w New Britain! Jejku kiedy byles? Cudowne miasteczko i ta ogromna galeria! Wow haha niesamowite, ja bylam dluzej bo prawie 3 miesiace. A Nowy Jork? Pokochalam od pierwszego spojrzenia! Cudowne zdjecia, ja mialam popsuty aparat..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłem w 2013 :) Od 1 lipca do 28 sierpnia :D Tak świetne miasteczko, ma swój urok :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia! Mam nadzieje, ze i tez się uda wybrac do NY :D

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, tyle wieżowców w jednym miejscu mnie przerasta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega zazdroszczę wyjazdu do Stanów, zawsze chciałam tam polecieć! Super zdjęcia :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci zazdroszczę!
    Zwiedzenie Nowego Jorku i wgl USA jest moim największym marzeniem,
    które mam nadzieję, że za kilka lat spełnię :)
    Piękne zdjęcia ;)

    http://onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiego wyjazdu, chociaż może kiedyś też pojadę :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku, naprawdę zazdroszczę Ci takiego wyjazdu! Mam nadzieję, że mi też się uda tam wyjechać :) Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo Ci zazdroszczę. Kurde, mam nadzieję, że mi również uda się kiedyś pojechać do Nowego Jorku. :)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O jeju . Ale Ci zazdroszczę. Bardzo chciałabym być chociaż raz w Nowym Jorku. ;)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę. Bardzo chciałabym pojechać do Nowego Jorku. Wnioskując ze zdjęć jest tam bardzo pięknie. Pozdrawiam :)
    http://wiktoria-wolna.blogspot.com/2015/03/orygina-wartosciowszy-od-kopii.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo jak pięknie. Fajne przeżycie, tak zazdroszczę! liczę, że to wszystko jeszcze przede mną; )

    OdpowiedzUsuń
  14. chcialabym odwiedzic NY :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym tam pojechać - moje wielkie marzenie :D

    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz = motywację :)