4/08/2015

Tumblr

Kilka osób napisało mi przy poprzednim poście abym założył tumblr'a.
Od razu wszedłem na tą stronkę i zacząłem ogarniać o co w tym wszystkim chodzi. Po dopracowaniu szablonu oraz wszystkich detali wziąłem się za wrzucanie zdjęć. Wiedziałem, że chcę aby mój tumblr był czarno-biały oraz w sumie ze smutnymi cytatami itp. Zastanawiałem się tylko, jaki sens jest w reblogowaniu czyiś zdjęć, przecież to czysta kopia.. jednak bez tego byłoby ciężko samemu coś fajnego ułożyć. Zmieniłem zdanie dosłownie w ciągu kilku minut i sądzę, że reblogowanie to super sprawa, żadna kradzież zdjęcia! Przecież jest napisane od kogo mamy dane zdjęcie. A po za tym, jak można nie "wklejać" tak pięknych obrazków. Oczywiście, swoje zdjęcia również będę zamieszczał.. o ile wpasują się w tematykę, kilka już jest. Wszystkich, którzy jeszcze nie mają swojego tumblr'a serdecznie zachęcam do założenia :) Na pewno do was zajrzę! 
PODSUMOWUJĄC ZAPRASZAM NA MOJEGO TUMBLR'A
+ ZOSTAWCIE SWOJE W KOM :))
Pozdrawiam :* czekam z niecierpliwością na obserwacje! 



7 komentarzy:

  1. to zdjęcie znaku drogowego dobre ;)
    http://feather92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :D
    obserwuje i liczę na to samo
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tumblr'a, zdjęcia tam są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  4. też kocham tumblra :D
    mój - http://v-rnq.tumblr.com/
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :D
    pozdrawiam :) / maybeiminsane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz = motywację :)