3/31/2015

Life

Już dawno mi brakowało takiego wyjścia z moją kochaną Olgą.
Głównym celem były zdjecia, ale też mogliśmy sobie porozmawiać jak za dawnych czasów i duuużo ale to dużo pośmiać...nie mogłem momentami wytrzymać.. A musiałem! Bo jak ruszę aparatem to zdjęć raczej dobrych nie będzie na fotograficznego bloga haha :) Miałem wam w tym poście pokazać głównie moje zdjęcia, ale tak mi się spodobała fotka Olgi, że nie mógłbym jej nie wrzucić.. naprawdę! Szkoda trochę, że przegnał nas deszcz i okropny wiatr.. Mam nadzieję, że jeszcze się wybierzemy na zdjęcia w tym tygodniu :) 
Właśnie niedługo święta! Macie jakieś plany? Zostajecie w domu czy wyjeżdżacie? :)  
Zauważyłem też, że coraz więcej na instagramie jest typowo artystycznych profili. Fajnie to wygląda gdy wszystko idealnie do siebie pasuje.. zawsze tak chciałem mieć u siebie lecz twierdziłem, że mój instagram jest sporo słabszy. Teraz wiem, że przecież każdy ma inny styl oraz gust i że moje zdjęcia są przeze mnie zbyt nisko oceniane :) Dlatego usunąłem wszystko i zrobię swój nowy "design" :) Przygotowałem już sporo zdjęć, więc stójcie na czatach haha! :)
Będzie miło, jeżeli zaobserwujecie (SLAJDY ZDJĘĆ Z INSTAGRAM'A PO PRAWEJ) ,przy okazji możecie dać swoje nicki/loginy w komentarzach, na pewno zajrzę i coś po sobie zostawię :) Jeszcze chciałem powiedzieć, że myślę nad założeniem tumblr'a… co o tym myślicie…może i wy macie? 
Z chęcią pooglądam:)
Btw. co myślicie o tym, abym został promotorem na instagramie?.. Zdjęcia trafiałyby też na bloga.
Fajna sprawa tylko nie wiem, czy firmy nie patrzą głownie na liczbę obserwatorów a za dużo ich nie mam.. Trochę dużo wam zadałem tych pytań..koniec na dziś haha! Pozdrawiam :*









CZEKAM NA KOMENTARZE :) :*


24 komentarze:

  1. Tak, tak, tak !! Załóż tumblr'a, nie wahaj się, ja z pewnością wpadnę !! Świetne zdjęcia, a to pierwsze jest niesamowite !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dziewczyna, świetne, pomysłowe zdjęcia ;)
    Księżycova.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę masz fajne zdjęcia.. ;) Tekst nie za długo ale widzę że po prostu skupiasz się na tym jakie wstawiasz zdjęcia i to Ci się udaje.. ;) Przyjemnie się ogląda, ale szkoda że masz ich tak mało na inście bo sobie też zajrzałem.. :)

    Na pewno będę tu jeszcze zaglądał, a teraz zapraszam do siebie ale już wiem że byłeś to przynajmniej masz insta.. :D IG: pessies
    A dla innych mój blog http://jakasilatakiezycie.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) na instagrama rowniez zajrzałem ;)

      Usuń
  4. Załóż tumblr`a! Ja kiedyś miałam, tylko tak jakoś nie mogłam się w tym ogarnąć XD Na twojego napewno wpadnę. Odnośnie świąt Wielkiej Nocy nie mam jakichś specjalnych planów, ale patrząc na pogodę (dzisiaj u mnie śnieg padał xD) to chyba nie będzie za ciekawie :/ Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda, zdjęcie Olgi jest śliczne, Twoje równie dobre :) Co do świąt - tradycyjnie w domu. Chyba najlepiej spędzone święta są właśnie w ten sposób. Na instagramie, też chciałam, żeby wszystko do siebie pasowało, ale nie poszło to zupełnie po mojej myśli. Owszem zdjęcia są utrzymane w podobnej kolorystyce, ale znam wiele innych kont z cudownymi zdjęciami. Stwierdziłam, że mój ig to pamiętnik, tylko internetowy i wstawiane zdjęcia będą nie tylko sentymentalne, ale i utrzymane mniej więcej w tej samej kolorystyce. Od tumblera jestem uzależniona. Kocham tę stronkę. Chyba mogłabym wręczyć nagrodę Nobla autorowi. Co prawda jest to dość dziwne, bo rebloguje się na niej zdjęcia itd, ale no one są takie cudowne. Takie chyba najlepsze źródło inspiracji.

    Instagram: http://instagram.com/hiitsweronika
    Tumblr: http://othersneedlove.tumblr.com
    Blog: http://weronika-hejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super tumblr :) Zaobserwowałem. Zapraszam na mój :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Super zdjęcia ale i tak to pierwsze mojej imienniczki wygrało xd
    Zapraszam: olgaostalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wygląda to Twoje pierwsze zdjęcie, no i oczywiście Olga jest prześliczna! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post i naprawdę świetne zdjęcia! Co do świąt to spędzam jest u babci jak co roku. Już nie mohe się doczekać. Od dziś nareszcie jest wolne! !
    Zapraszam do mnie carolynblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jutro jadę do Poznania, ale święta przewiduję w domu. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia a to pierwsze zdjęcie twojej koleżanki jest na prawdę świetne, jeśli chodzi o instagama to nawet nie wiedziałam że się powinno to jakoś artystycznie robić czy coś - nie jest to blog czy coś lecz portal społecznościowy - ja na swoim mam misz masz wszystkiego co akurat się dzieję :/. Bardzo mi się podoba twój blog a trafiłam tu przez grupę na facebooku i nie spodziewałam się aż takiego fajnego bloga :D a więc obserwuję :D

    Zapraczam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda w tym tygodniu psuje wszystko ;__;
    Na święta nie mam szczególnych planów, spędzę je z rodzinką :D
    świetne zdjęcia! Jeju to pierwsze jest niesamowite *.*
    Przesadzasz, Twoje zdjęcia nie są słabe
    justsayhei.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje zdjecię wcale nie są takie słabe jak piszesz :)
    Ja osobiście czekam na swoją lustrzankę, już nie mogę się doczekać kiedy wyjdę z nią na zdjęcia :)
    Zdjęcia fantastyczne jak zwykle, :)
    Modelka się spisała ^^
    Czekam na kolejny post :)
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia niebanalne :) naprawdę sie mi podobają, z resztą jak cały blog. Mają swój klimat.
    Pozdrawiam .

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku łza mi poleciała na te słowa :o
    Kocham i dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia :) http://zuzazuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. drugie od konca megaśne SUPER !! Czekam na kolejne zdjecia !
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny blog, zajebiste zdjęcia!
    wpadnij do mnie <3
    olczibloogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wowowo ! Świetne zdjęcia i bluza.Instagram też się ładnie prezentuje.Wszystko pięknie,obserwuję:)
    Jeszcze daje swojego ig : aalwaysbeyourselff

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz = motywację :)